dilluns, 11 de febrer del 2013

De gavines a Mataró

Hola, ahir dia 10 de febrer vaig anar a Mataró (Maresme) per veure ocells marins. Concretament vaig anar a la platja del costat del port de Mataró. Feia molt bon temps i hi havia un munt de gavines parades a la platja. En veure-les vaig anar ràpidament fins allà i em vaig amagar darrere una petita duna, on podia observar les gavines, però elles a mi no. Seguidament podreu veure la llista amb les espècies d'ocells marins que vaig poder gaudir ahir:



Colom roquer (columba livia): uns 50
Corb marí gros (phalacrocorax carbo): 11
Gafarró (serinus serinus): 3
Gavià argentat (larus micahellis): uns 50
Gavina capnegra (larus melanocephalus): unes 30. 1 exemplar amb anella vermella HJA6!
Gavina corsa (larus audouinii): 1. Espècie estival. Poques desenes d'exemplars hivernen a les costes catalanes.
Gavina vulgar (larus ridibundus): unes 60
Mascarell (morus bassanus): 3
Tórtora turca (streptopelia decaocto): 2
gavina capnegra de 1r hivern anellada 
 Xatrac becllarg (sterna sandvicensis):9

gavina capnegra de 1r hivern mudant a 2n hivern
gavina vulgar adulta i de 1r hivern
xatrac becllarg i gavines vulgars

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada